شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا

شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 اگر به زبان انگلیسی در گوگل چهار کلمه dele را تایپ کنید، اولین پیشنهاد گوگل برای کامل کردن کلمه و جمله پیشنهادی گوگل، delete Facebook account (از بین بردن حساب فیس‌بوک) است. به دلایل مختلفی هر روز کسانی می‌خواهند خودشان را از آن‌چه می‌توان گرداب اطلاعات فیس‌بوک نامید بیرون بکشند.

اما مسئله به همین سادگی نیست! فیس‌بوک در پاسخ به از بین بردن حساب‌تان، به شما پیشنهاد غیر فعال کردن آن را می‌دهد. مسئله همین است که از بین بردن کامل اطلاعات شما در فیس‌بوک کمی! دشوارتر از ان است که فکرش را می‌کردید. فیس‌بوک مرتبا با تغییر سیاست‌های کاربری امکان بیشتری برای دسترسی به تمام داده‌های شما و استفاده از آن‌ها برای مقاصد تجاری می‌یابد و نمی‌خواهد به راحتی یکی از منابع درآمدش را از دست بدهد!

خلاصه این‌که غیر فعال کردن حساب که فیس‌بوک با تواضع به شما پیشنهاد می‌کند به کلی متفاوت از پاک کردن کلی اطلاعات وحساب شماست. پاک کردن حساب وقتی کامل شود تمام اطلاعات و پست‌ها و نوشته‌های شما در فیس‌بوک به طور دائمی پاک شده و دیگر قابل بازیابی و دسترس نخواهند بود.

البته به جز ایمیل و اطلاعات شخصی، همچنان برخی از اطلاعات همچون عکس‌ها و نوشته‌های شما در سرورهای فیس‌بوک باقی خواهند ماند اما این اطلاعات قابل دسترسی شما و یا دیگران نخواهند بود.

اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به طور کامل از بین ببرید و از عدم دسترسی مجدد هیچ کس از جمله خودتان به آن مطمئن شوید، بهتر است این راهنما را به دقت بخوانید و مراحلش را گام به گام دنبال کنید.

١- از اطلاعات خود در حساب فیس‌بو‌تان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پیشنهاد می‌کنم اطلاعات موجود در حساب فیس‌بوک خود را دانلود و یک نسخه کپی تهیه کنید که به صورت فایل زیپ در می‌آید و همه اطلاعات ارسالی شما از جمله عکس‌ها و ویدیوهای شما را شامل می‌شود.

* روی علامت قفل در گوشه راست بالای صفحه فیس‌بوک کلیک کنید.

* گزینه «تنظیمات بیشتر را ببینید» See More Settings را کلیک کنید.

* در صفحه‌ای که باز می‌شود روی گزینه «عمومی» General در گوشه چپ بالای صفحه کلیک کنید.

* در منویی که باز می‌شود گزینه آخر را که «دانلود یک کپی از داده‌های فیس‌بوک» Download a copy of your Facebook data است را کلیک کنید.

* این مرحله با کلیک روی «شروع آرشیوی من» Start My Archive تمام می‌شود.

فایل زیپ تهیه شده را در یکی از درایوهای کامپیوتر یا هارد درایو خود ذخیره کنید.

٢- دسترسی اپلیکیشن‌ها به داده‌های خود را متوقف و حذف کنید.

اپلیکیشن‌های بازی، موسیقی و سرویس‌های مشابه که از طریق فیس‌بوک به آن‌ها متصل می‌شوید همه اطلاعات شخصی، آی‌دی کاربری ما، هرگونه اطلاعات عمومی و لیست دوستان ما را برای استفاده تجاری نزد خود و در سرورهای خود ذخیره می‌کنند. اگر این اپ‌ها را می‌خواهید نگه دارید باید یا مستقلا و یا از طریق توئیتر و یا ایمیل دوباره به آنها مرتبط شوید.

* فلش گوشه سمت راست بالای صفحه را کلیک کنید.

* گزینه «تنظیمات» را در کادر باز شده انتخاب کنید.

* در ستون سمت چپ صفحه‌ای که باز می‌شود گزینه «اپلیکیشن‌ها» Apps را کلیک کنید.

* در قسمت نخست کادری که سمت راست صفحه باز می‌شود، نام اپلیکیشن‌هایی که شما استفاده می‌کنید آماده است. برخی از اپلیکیشن‌ها همچون Tinder تنها با فیس‌بوک کار می‌کنند و حذف فیس‌بوک به معنای حذف این این اپلیکیشن هم هست. اما بخش عمده اپلیکیشن‌ها بدون نیاز به فیس‌بوک هم در دسترس هستند. وارد تنظیمات داخلی هر اپ شوید تا ببینید آیا می‌توانید ورود به آن را به توئیتر یا ایمیل خود پیوند بدهید و از فیس‌بوک جدا کنید.

* حالا باید اپلیکیشن‌ها را یک به یک با کلیک کردن علامت ضربدر مقابل هر اپ حذف کنید.

* یک پنجره بالا می‌آید و از شما می‌خواهد حذف اپلیکیشن را تائید کنید. گزینه «پاک کردن همه فعالیت‌ها در فیس‌بوک» Delete all your [app name] activity on Facebook را کلیک کنید  سپس دکمه «حذف» Remove را کلیک کنید.

* حالا در پایان، گزینه «ویرایش» Edit را که مقابل گزینه Apps you use قرار دارد کلیک کنید.

 

* یک باکس باز می‌شود که در آن باید گزینه «خاموش کردن پلت‌فورم» Turn Off Platform را کلیک کنید.

با این کار ارتباط همه اپلیکیشن‌ها را با فیس‌بوک قطع کرده و امکان دسترسی آن‌ها به داده‌های شما هم غیر ممکن می‌شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀